Monday, May 27, 2013

Weekend yang penat

Salam pagi Isnin. 

Isnin yang sangat malassssss. Eh, aku yang malas sebenarnya. Sangat penat. 

Semalam sampai dari Ho Chi Minh. Depart kat Changi Airport. Sampai rumah dalam pukul 10malam. Mengantok + penat toksah cakap lah.

Sampai rumah, nak makan pun dah tak larat. Nak suruh hasben urutkan pun dah tak mampu berkata2. Hahahaaa~ Sampai camtu sekali penatnya. 

Dan harini, kena keje. Blerghhhh~  x_x 

Oh ya, masa pegi Ho Chi Minh, berat luggage 11.3kg. 

Tapi masa balik, berat luggage 19.5kg (hampir sampai limit 20kg), hand luggage 8kg (lebih 1 kg), tambah lagi hand bag yang berat dan satu plastic bag yang terpaksa mintak tolong office mate bawak, sebab sorang boleh bawak 2 beg jer untuk masuk kat cabin. 


 Ni malam sebelum balik. 
Pagi semalam sempat lagi beli barang kat Bến Thành Market sebelum bertolak ke airport. 
*maaf, kualiti gambr kurang memuaskan*



Shopping macam hape dah aku nih. Tapi takpe, yang penting puas hati & dah belikan something untuk semua orang. Err....tapi itu pun ada lagi yang aku nak beli, terpaksa tahan nafsu sebab dah tak muat beg. Barang yang ada ni pun aku terpaksa tekan2 beg tu baru boleh zip. Adehhh....

Barang tak sempat nak unpack lagi. Semalam Encik Suami mintak aku keluarkan barang sebab dia nak tengok apa yang aku beli. Tapi aku hanya mampu tengok dia & buat bodoh jer. Tak larat nak layan. hahah~ ;D 

Maybe malam ni baru keluarkan barang. 

Weekend yang penat. Tapi berbaloi. 


Pelangi di awan biru.



Ok,  bye. 

Thanks for reading. ;) 




.

6 comments:

. said...

wah.sakan.

NinaAz said...

Mesti monday blues hari ni kan. Hihi

sarahhernyzar said...

Penat tapi berbaloi kan? Sonoknya dpt berjalan dan shoppin... Weeehehehee.. Sara hny mampu berangan... Wah gitu kan.. Ngeee

Nini Mohd said...

@nizamsani
hehee~
siap beli untuk whole family ni. ;)

Nini Mohd said...

@NinaAz
tau takpe!
sangat takde mood nak buat keje. xP

Nini Mohd said...

@sarahhernyzar
trip free jer dear.
tu yg x lepaskan peluang.
hehee~ ;)