Wednesday, April 18, 2012

Bucu bantal. Mana nak cari?







Korang panggil benda alah ni ape? Aku panggil bucu bantal. Hehee~


Bucu bantal macam ni la yang aku duk cari sejak berbulan2 lepas. Dah cari kat segenap ceruk kedai kat Nilai 3, Ayer Hitam. Tapi takde. Kalau ada pun, bentuk lain, and banyak warna gold jer. Aku nak warna silver. Atau mungkin mata aku yang tak nampak bucu bantal ni kat kedai2 tu? Wallahualam. 


And ada jugak kedai yang jual bucu warna silver. Tapi mahalnyer ya ampun. Sampai RM2.50/pc. Gilo ko apo?


Ada kedai yang jual bucu dalam bentuk lain. Contoh macam ni :-





Agaknye bucu bantal yang macam aku nak tu memang susah nak jumpa kot?


So please B2B dan reader sekalian, kat mana nak cari bucu bantal macam ni??



Till then, thanks for reading. ;)



.

5 comments:

Syima Syaz said...

i beli byk dulu kat taman melawati... 1 keping RM1.60.. tak tau lah ada lagi ke tak...i check dulu

..L.Y.A.N.A.. said...

dekat kedai riben jalan tar k.l ade. semua house pun ade..

Nini Mohd said...

Syima Syaz : u ada lg ke yg lebih? kalo ada, blh i beli ngan u jer. i nak dalam 20 keping jer. utk 5 bantal. =)

LYANA : kedai riben tu nama ape ye? & kat semua house kat kedai mana? i pernah pegi kat semua house. tp x jumpa. i kat JB skrg ni, maybe next time i pegi kl, blh singgah sana. ;)

Syima Syaz said...

ada tapi takde la sampai 20.. u kat mana? i boleh belikan RM1.50 1 keping.
apa2 pm kt http://www.facebook.com/syimasyaz

Nini Mohd said...

Syima Syaz : i kat JB. u blh belikan ke? ok2, nanti i pm u. thanks sgt2. :)