Sunday, March 18, 2012

unique visitor. =)

Salam malam Ahad!


Wooootttt~ What a tired weekend! *nanti aku cerita, ok. ;p


Ni nak cerita pasal visitor kat blog nih. First time unique visitor kat blog nih lebih dari 100. First time kot. ;)









Dah lama aku tak bukak Nuffnang. Semalam sesaje jer bukak Nuffnang. Check duet yang tak berapa nak bertambah, check visitor. Wahhh~ excited bila tengok UV lebih dari 100org. Walaupun satu hari jer, i.e. on Tuesday, 13.03.2012.


Ni first time UV lebih dari 100. Paparan lebih dari 200. Errr...first time ke? Ntah la. Yer kot. Sebab dah lama tak check. ;p


Nape aku excited jer nih? Blog orang lain UV beribu riban, tak kecoh pun kan. Yerlah, blog ni blog tak seberapa & ntah pape. Dulu takde orang masuk pun. Kadang2 UV tu 0. Wahhh~ hebat betol UV 0. Muahahaa~ ;DD


Actually blog ni just untuk suka2, just untuk simpan semua memori dalam hidup aku nih. Bukan blog untuk femes atau nak dikenali ramai. So, tak kisah la UV berapa pun. Tapi aku sangat berterima kasih & menghargai semua visitor yang masuk blog nih. Walaupun hanya masuk sahaja & tak baca pun entry2 aku.


Thanks a lot! ♥ ♥ ♥ =)




.

1 comment:

Unknown said...

UV akak pun tak seberapa...huhuu...