Tuesday, March 27, 2012

the green wedding.

Hari Sabtu lepas pegi wedding. Ex-staff office aku. Nun jauh kat Kangkar Pulai. Lepas keje (halfday), terus pecut ke sana.


Hijau : scallop canopy, skirting meja, pelamin, baju pengantin, kek, air minuman kat meja beradab, paperbag doorgift, mug doorgift, baju pengapit, baju parents pengantin. Semua hijau. Hihii~







OMG. Baju pengantin perempuan gorgeous giler! Actually baju pengantin tu warna hijau turqoise. Cantik giler ok warna tu. Tapi dalam gambar ni nampak macam biru plak ea. Mekap pengantin pun gorgeous yang amat!


Menu sangat sedap. Dan sekali lagi telah merosakkan diet aku. Sigh~ T_T








Ni doorgift untuk kawan2 pengantin kot. Sebab bila kitorang cakap kitorang ni staff office "dot dot dot", terus mak pengantin keluarkan doorgift ni dari kotak lain. Macam lebih kurang jer doorgift ni ngan doorgift aku nanti. Hehee~


Ramai giler tetamu kat majlis nih. Especially masa pengantin tengah bersanding. Sampaikan takde tempat nak duduk. Erkk~ terus aku seram, takot benda yang sama jadi kat majlis aku nanti.


Majlis kat Terengganu : jumlah jemputan tak ramai. Tapi ada beberapa perubahan sikit. Aku rasa maybe kena call akak owner canopy tu & kena tambah 1 lagi canopy.


Majlis kat JB : dewan sangat kecik. Dah tambah 2 canopy kat luar dewan. Tapi aku sangat risau, takot tak cukup kerusi meja untuk tetamu yang datang. Sangat2 risau. Urghhhh~



.

2 comments:

Hanys Jehari said...

I pun hijau ahad ni...:-)

~Fara~ said...

dun worry.. insyaAllah, everything will be fine.. =)