Friday, February 3, 2012

JB - Batu Pahat - Ayer Hitam | Boxes for doorgift

Selasa, 31.01.2012. Outstation, pegi mahkamah kat Batu Pahat.


Masa on the way balik, sempat singgah kat Ayer Hitam. Saje nak cuci mata jer sebenarnye. Then masa singgah kat PISB, ada sale la pulakk~



Clearance stock.



Aku serbu la kan, ape lagi. ;p


Mungkin luck aku kot. Paper bag pun ada kat clearance stock sale tu. Tahu tak brape harganya? RM0.16 per piece. Ape lagi, aku borong 1300pcs. Hahahh~ best ok. ;p


Nasib baik cukup jumlah yang aku nak tu. Tinggal brape puluh pieces jer lepas aku borong tu. Maklumlah, clearance sale. Itu jer stock yang dia ada.



Bentuk paper bag tu lebih kurang macam ni.
Sumber : Garden of Galleria




Its 16cent per piece! Best tak best takk??? Yang penting, memang aku puas hati. Berbaloi2...  ;D








Walaupun bukan kaler yang sama ngan tema majlis, tak kisah la kan. At least warna lembut jugak la. Janji murahhhh~ ;p
Actually aku berkenan giler ngan boxes & decoration macam ni :-



Sumber : PG Doorgift



Aku memang duk berangan nak boxes camni untuk bagi doorgift untuk majlis sebelah lelaki (apehal semua aku nak conquer haa?? ;p ).


2nd option, nak beli paper bag macam yang aku beli ni jer.


Tapi camane? Takkan nak DIY kotak2 tu, ikat reben, tampal sticker semua?? 1000 lebih boxes??? Gile ke ape. Kalo tampal sticker jer ok la kot. Bab nak mengikat reben tu yang aku dah tak larat. Duk ikat reben kecik2 KAT SINI pun aku rasa macam nak muntah dah. Huh.


Lagipun banyak lagi benda yang aku nak setelkan. Memang tak sempat la nak DIY semua. Nak order? Tak termampu lah hakak~


So, angan2 tinggal angan2 lah. Just go for 2nd option. T_T


Takpe lah, paper bag yang dah beli tu pun dah ok dah. Kan? (cuba sedapkan hati).




Ok bye~



.

2 comments:

~Fara~ said...

best2.. baru last week gi PISB.. =)

Nini Mohd said...

best, kan.
ada sale camni, lg la best.
jimat pun jimat. ;)