Saturday, November 5, 2011

Dua bulan tiga hari.

Selamat hari Sabtu!


Korang tengah buat preparation untuk Hari Raya Haji esok ke? Mesti ada yang dah sampai kat kampung, kan. Bestnyer balik kampung!!!


Aku tak balik kampung pun. hajat hati memang nak balik. Tapi malas nak apply cuti. Kahkahh~ ade ke camtu? 


Iyer, memang aku nak balik. Tapi bukan sekarang. Plan nak balik bulan depan, i.e bulan 12. Tapi time tu mesti tengah banjir. Even sekarang pun dah start musim tengkujuh kat sana. Haishhh~ camane nih. Kalo tak balik, tak boleh plak. Dah la duk jauh dari kampung. Nak kahwin, majlis semua kat kampung. Camane nak buat preparation? Huaaa~ T_T


Takkan nak balik every week? Every month? Penat + rabak poket aku. Kalo nak balik, at least cuti 4 hari. Kena drive at least 10-13 jam. Duit minyak around RM70. Itu one way. Campur duit minyak balik JB, pegi sana sini. Ishh...macam2 la.


Camane? 


Dah la, malas nak fikir.


By the way, it has been 2 months and 3 days since our engagement day. 3 hari lepas dah wish "happy second monthsary" kat Encik Tunang. Hehee~


Cepatnya masa berlalu. Dan aku masih tak update cerita pertunangan. Kenapa? Sebab kemalasan yang amat. Tu jer yang logik kot. Kalo busy + penat + takde masa tu dah terlalu common untuk aku, walaupun itu lah sebenarnya yang aku hadapi setiap hari. *cewahh..kemain ayat. ;D


Alahh..lagipun segan lah. E-day aku simple jer. Tak macam orang lain. Dan tak berjalan seperti yang aku nak. Mini pelamin tak cantik, baju tak glemer. Takde professional photographer, make-up artist @ mak andam, catering and so on...


Ok, ok enough. 




Disebabkan harini tak terlampau busy (memang la tak busy, kan weekend), maka aku akan me-rajin-kan diri untuk update cerita E-day 2 bulan lepas yang dah basi tu. -.- 





My hand bouquet.




In next entry.


Maybe tonight or tomorrow.  =)



Ok bye~ 



.

No comments: