Friday, July 29, 2011

Happy 26th Birthday to me. Sudah 26 tahun ke saya ni? ;p

Actually its Happy BELATED Birthday to me. Dah lambat 9 hari dah. Birthday aku 20th July. 

Office aku nih kalo birthday, dapat cuti. Paid leave. Sukee tak sukeee takkkk??? 

Of course lah sukewww. Gile tak suke. Muahahaa~ 


So, kebetulan time tu Encik Kuneng pun tengah bercuti. Ape lagi, kitorang jalan2 satu JB, sampai ke Ulu Tiram ngan Kota Tinggi. Tapi bukan semata2 jalan2 berfoya2 enjoy2. Tapi...ada hal yang perlu diuruskan. Sambil2 tu carik hadiah untul birthday girl ni hah. ;p 

Sampai kat Kota Tinggi, dah malam. Pastu Encik Kuneng singgah kat kedai kek. Kitorang tak plan pun nak celebrate bithday aku ke ape. Just masuk jer kedai kek yang masih bukak. Coz dah banyak kedai yang dah tutup, dan dah nak tutup.


Kedai kek SDS kat situ masih bukak. So, kitorang masuk jer.




Kek SDS jer.
Skema-nyer ucapan birthday dari Encik Kuneng. -.-



It is an ice cream cake!
Yay! Thanks sayang. ;)


Akhirnya dapat jugak kek ice cream untuk birthday. Dah lama mengidam nak ice cream cake untuk birthday. Well...takde la lama sangat. Baru beberapa bulan lepas. Cuma nak menunggu tibanya birthday tu yang lama. 

So, bila Encik Kuneng suruh pilih nak kek mana, of course la aku pilih ice cream cake!! Kek ice cream perisa keladi yang berwarna pink + purple, siap ada love2 lagi. Terima kasih daun keladi, Encik Kuneng sayang untuk ice cream cake berperisa keladi itu. Muahahaa~ ;DD 





Mari memotong cake.



"Alamak, keras sangat la. Susah nak potong"


Akhirnya Encik Kuneng yang tolong potong. -.- 





Dah la makan ice cream cake, order lagi air yang berais. Nak order makanan, masing2 still kenyang. x_x




Iced Mocca.
Aku punyer.



Err..ape ntah nama air nih. Blue Hawaii kot. 
Encik Kuneng punyer.




Sangat best ice cream cake itu. Kan?


Tapi kitorang tak makan sampai habis pun kat kedai tu. Sebab kedai dah nak tutup. Masa kitorang tengah makan pun diorang dah off sebahagian lampu.

Eh, sangat rude tau tutup lampu time customer masih makan! Grrr~


Sebab tu la gambar2 pun agak gelap & suasana "romantik" semacam jer. Dah la ambik gambar ngan henset cabuk yang 2 mega pixel jer. Confirm la buruk jer gambo nyer. Kamera plak habis bateri. Tu la, sape suruh tak cas bateri. Pelupa. Padan muka. -.-




By the way, sudah 26 tahun ke saya nih? Macam tak percaya jer. Sebab saya kan awet muda. Bukan umur saya masih belasan tahun ke? Muahaahaaa~ 


PAAANNNNNGGGGGG....!!!!!!!! 



Pelempang sebijik.


Ok fine. Terlebih perasan.


Bye!! ;DD



.

No comments: