Thursday, April 7, 2011

Akaun Facebook Temporarily Unavailable

Tadi lepas balik keje, aku bukak Facebook. Masa tu ok jer. Pastu aku off. Dalam pukul 9.06 malam, aku on balik. Tapi jadik cenggini



=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=


Apo kono eh jang?  
(klik untuk tumbesaran yang sempurna)



Beberapa kali jugak la aku TRY AGAIN, refresh, TRY AGAIN, refresh, TRY AGAIN, refresh. Tapi hampeh.cenggitu jugak.  Bengang betol lah. Rasa macam &#*%$(*&%@$#^?€$#*&@%..!!!!!!! 





Perghhhh~ sabor jerlah. Ape kena ngan Facebook nih?


Pastu dalam pukul 9.45, aku try lagi. Nasib baik dah ok. 

Huh. Betul2 menguji kesabaran haku. Tapi rasa macam klako la pulak. Sebab ni pun aku boleh rasa bengang. Bukannya Fcebook tu hidup dan mati aku. Kahkahkahh~ 

Alahh~ mungkin sebab site maintenance jer kot. Tu yang jadik temporarily unavailable.



Tataa~


.

No comments: