Monday, January 10, 2011

SANCO Exchange Gift

Assalamualaikum dan Salam sejahtera!

Wahh~~ dah beberapa hari tak update blog. Bukan taknak, tapi broadband nih probem lah. Dah 3, 4 hari duk Celcom EDGE jer. Tak macam hampeh plak kan. Sakit hati betul wa ngan broadband nih.

Tapi disebabkan entri nih dah beberapa hari tertangguh, aku tabahkan jugak la hati aku nih untuk berhadapan dengan Celcom EDGE *ceh. Nak upload gambar pun dah satu hal, makan masa dan buang masa. Huh.


05.01.2010

Seperti yang diwar-warkan dalam ENTRI INI, dan ENTRI INI, office aku ada buat Exchange Gift lagi, seperti tahun2 sebelumnya.

Ada makan2 lagi tuh (makan2 memang wajib kat firm nih). So, here is the pictures (sebahagian jer. yang lain2, tak boleh upload sebab privasi ;p )..




Pink & Leopard. That's so me!
Hadiah yang aku beli yang telah siap di-wrap. Last minute baru wrap. Nasib baik sempat. Huhuu~
Reben pink tu orang lain yang tolong buatkan. Aku mana la gheti nak buat. -.-
*nak jugak nampak Hello Kitty mouse pad. muahahaa~ ;p




sebahagian hadiah yang dikumpulkan sebelum sesi exchange gift bermula



Sebelum exchange gift bermula dan sebelum big bos sampai, mari kita makan2 dulu.


pheww~ ayam masak lemak nih berminyak giler.




waaa~~ kejap jer dah abes Laksa Johor nih.
tak sempat aku nak merasa. -.-




Setelah big boss sampai kat office (big boss wajib ada!), sesi bertukar2 hadiah pun bermula...



Aku dapat hadiah dari KT. Berat semacam jer nih. Macam dah boleh agak jer ape isi nyer. Hehee~ suspen2. ;p
*perghh~ tembam tak boleh blah.





[Dengan gelojohnya aku bukak]
Intai2. Ape yang aku dapat nih?




Tadaaa~ a perfume! Dah agak dah.
It smells so nice. So sweet. Suka sangat2 bau dia. Thanks KT! :)





Aku memang tak pandai nak memperagakan barang. So, memang tak boleh jadi duta produk.
Berangan plak. Memang pun kau tak boleh jadi duta ape2 pun -.-




Ni la akak comel yang dapat hadiah dari aku. Nampak tak baju yang dia pakai tu? Dia terus try tuh baju tu. hahaa~ ;D





Sebahagian dari Litigation staff, lawyers & chambering student.
Aku takmo masuk. Menyembunyikan diri kat tempat sendiri. Pemalu la kunun.
*ape lah kau ni. tak sporting! ;D




3 orang Litigation lawyers (Me, Vasanthi & Safizah)
dan seorang most senior clerk (Shanta).
Perghh~~ muka aku berseri2. Maklumlah baru lepas touch-up. muahahaa~ ;D



Excahnge gift tahun ni tak berapa best berbanding tahun lepas. Tapi takpe la. Happy jgak la ada sesi exchange gift nih. Cuma pening time nak belikan hadiah jer. Tahun ni ramai yang dapat hadiah kain (kain pasang untuk baju kurung). Ada yang dapat jam (eeiiiii...cantiknye jam dia!), ada yang dapat rantai, gelang, kusyen, bed sheet, tudung, kemeja, dress, baju, purse, perfume, dan macam2 lagi la. Tak kisah la dapat apa. Yang penting memenuhi ketetapan, i.e. berharga lebih dari RM10. Dan bagi aku, yang penting IKHLAS.

Agak suspen jgak nak tau sape yang dapat nama aku. Rupa2nya si KT yang dapat. Haritu aku ada tanya dia, dapat sape. Dia jawab dengan selamba & main2 "Dapat kau". Aku ingatkan dia main2 jer. Sebab dia memang selalu macam tu. Rupa2nya memang betul. Huhuu~

The next day, ramai yang terus pakai hadiah yang diorang dapat (kalo hadiah tu bolah dipakai, e.g. baju). Ade jgak yang terus pakai lepas dapat hadiah tu, on the spot terus pakai (macam rantai or gelang, kan boleh pakai terus).

Aku plak, keesokan harinya baru pakai. Tapi takde sape2 yang boleh nampak. Boleh bau sahaja. Kan perfume. hee~ ;)

Looking forward for next year's Exchange Gift. *ceh lama lagi la. setahun lagi tuh.


OK BYE!



*p/s : auto-post entri. wa ngantuk giler dah.


.

No comments: