Saturday, April 4, 2009

setahun terpisah.happy.risau.

"setahun ku terpisah dengannya,kini ia kembali padaku.akan ku jaga ia sebaik yg mungkin.sukarnya hidupku tanpanya. xP"

itu adalah wall post aku kat facebook.

yer,setahun terpisah.aku ngan laptop aku.dah setahun rosak.baru sekarang aku hantar repair.mother board rosak.so,kne tuka mother board.kalo bukan mother board yg rosak,dah lme aku hantar repair.pehh,,dekat rm800 gak abes.bankrup.

sekarang,aku berazam untuk jaga laptop ni sebaik yang mungkin,walaupun aku tak tau sebaik manakah aku mampu jaga laptop nih.

tak dapat aku bayangkan kalo laptop ni rosak lg.kalo rosak benda lain takpe.kalo rosak mother board lagi,,,*die*.agaknya terus buang jer kot.hahh~

aduhh,,seksanya hidup aku sebagai seorang pelajar tanpa laptop nih.menderita.aku taknak lagi menderita cam dulu.jgn la ade ape2 yg buruk lg lepas ni.waaaa~~~


Perasaan sekarang=

1. happy

2. risau

dua perasaan yang berbeza.


ape2 pun,trime kasih banyak2 Encik Kuneng. ilysfm!! :)


.

No comments: